بزرگترین گالری عکس و اس ام اس های توپ و عشقولانه

بزرگترین گالری عکس و اس ام اس های توپ و عشقولانه

به وبلاگ خودتون خوش آمدید !

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 13143
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشخصات شما






اس ام اس های عشقولانه

************************************
.
منطق پدر مادر ها از تحصیل در دانشگاه …
این همه درس خوندی دره یه نایلون رو نمیتونی باز کنی ؟!؟!؟
.

.************************************
قدیما ظرف یکبار مصرف نبود ، دختر همسایه دوبار میومد ، یه بار نذری میاورد ، یه بار میومد واسه ظرفش ، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت !!!
بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده ! شما دارین فرصتها رو از جوونا میگیرین … والا !!!
.

************************************
.
خداییش جاذبه ای که سوراخ چاه توالت نسبت به گوشی داره ، جاذبه ی زمین به سیب نداره !
.
************************************

.
اگر از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن مسواک ضرر داره ، الان هیچ کس دندون درد نداشت ، همه دور هم جمع می شدیم یواشکی مسواک می زدیم !!!
.************************************
.
از خسیسه میپرسن شیرین تر از عسل چی خوردی ؟
جواب میده : ترشی مجانی !!!
************************************.
.
یادش بخیر ما بچه بودیم ، یه دستمال کهنه ای ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن ، میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن !
الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ، ۸ لایه محافظ ، ویتامینه ، همراه با عصاره مالت ، ۱۲ ایربگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، تهویه مطبوع ، با ال سی دی و … خلاصه فول آپشن دیگه !!! از ال سی دی هم توشو نشون میده دیگه لازم نیست ره به ره بازش کنن !
.
.************************************

اس ام اس زدم به دوستم میگم من آماده ام ، کی میرسی دم خونه ؟
جواب داده : تا ۵ دقیقه دیگه میرسم (اگه نرسیدم این مسیجمو دوباره بخون !)
اعصاب میمونه ؟
.
.************************************
جمله فلسفی غضنفر : برترین شما نزد ما بهترین شماست و بهترین شما همانا برترین شماست !!!
.
************************************.
ببین !
این اسمش دله !
اگر قرار بود بفهمه که فاصله یعنی چی ؟!
اگر قرار بود بفهمه که نمیشه ؟! میشد مغز !
دله ! نمی فهمه !
میفهمی ؟
.
************************************.
هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود !
فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !
.
.************************************
تا حالا دقت کردین سر سفره وقتی به طرفت میگی نمکدون و بده … اول خودش نمک میریزه رو غذاش بعد میده بهت ؟؟؟!!!
.************************************
.
پدر بزرگ رو به نوه : بدو برو قایم شو !
امروز مدرسه رو پیچوندی معلمت اومده دنبالت !
نوه : نه ، شما باید قایم شی ، من بهش گفتم نمیام چون شما فوت کردین !!!
.
.************************************
هیچکس حق نداره از طرفش بپرسه “تو برا من چی کار کردی ؟”
تو ٧ میلیارد انسان تورو پیدا کرده ، دیگه چیکار کنه !؟
.************************************
.
نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد :
علاوه بر زمین ، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است !!!
.
.************************************
وقتی کسی به شما میگه احساس بدبختی میکنه ، به آرامی دستش رو بگیرید ، بغلش کنید و بهش بگید : “ای بابا ، حالا کجاشو دیدی ؟؟؟!!!”
.
************************************.
نصف ایرانیا گوگل رو واسه جستجو مطالب مورد نظرشون استفاده می کنن ، نصف دیگه هم واسه اینکه ببینن اینترنتشون وصله یا نه !
.************************************
.
بچه دیر میرسه مدرسه ، ناظم بهش میگه : تا حالا کجا بودی ؟
بچه میگه : پیرزنه پولشو گم کرده بود !
ناظم : به تو چه ربطی داره ؟
بچه میگه : آخه ما پامون رو پول بود نمی تونستیم برداریم بیام مدرسه !!!
.************************************
.
باز یه سوالی مغزمو پریشون کرده که چرا جمعه اینقدر به شنبه نزدیکه ، ولی شنبه انقدر از جمعه دوره ؟؟؟
.
.************************************
فقط یه ایرانی اونم از نوع تهرانی میتونه از دود شهر فرار کنه تا بره شمال هوای تازه تنفس کنه ، بعد اونجا هی تند تند قلیون بکشه !.
.

***********************************
.
دلتنگی یک خسیس :
بی معرفت ما گوشی داریم تو چرا اس ام اس نمیدی ؟؟؟

عاشقت خواهم ماند، بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد



*********************************


عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .


*********************************


روز اول خیلی اتفاقی دیدمت…

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد…

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم…

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم



*********************************


تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .



*********************************


عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . . .


*********************************


اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی

اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی

تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم



*********************************


من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق

آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد . . .



*********************************


یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو

یک روز نگشت خاطرم شاد از تو

دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من

یک جان و هزار گونه فریاد از تو


*********************************


عشق تو به تار و پود جانم بسته است

بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم که برآرم فریاد

در پیش نگاه تو زبانم بسته است


*********************************


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم .


*********************************


مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس ، دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا ، این ها آرزوهای من برای توست .

عاشقانه دوستت دارم


*********************************

چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ، ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد .

*********************************


بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست


*********************************

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .


*********************************

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد .

*********************************

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت .

*********************************

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن .


*********************************

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست


*********************************

شریکم با تو در این درد،منم مثل تو غم دارم،منم محتاج لبخندم،منم دستاتو کم دارم از این بازی طولانی،منم مثل تو دل گیرم منم با عشق درگیرم،منم بی عشق میمیرم!ا


*********************************

من در رودخانه عشقت اروم و اهسته قایقم را میراندم..قافل از این که پایان این روز زیبا به ابشاری سهمگین ختم میشود..نگران نیستم. حتی اگر از این ابشار سقوط کنم و زخمی و درمانده شوم،برکه ای آرام در انتظار من است


*********************************


منو میبو30؟ اگه نبو30خیلى لو30 ، مر30. نگى به که30،خیلى نف30. عزیزم نتر30،از هر کى بپر30به این موضوع میر30که تو واسم همه که30

*********************************


گاه گاهی دل من می گیرد…بیشتر وقت غروب… آن زمانی که خدا نیز پر از تنهایی ست…و اذان در پیش است…من وضو خواهم ساخت…از خدا خواهم خواست که تو تنهانشوی ودلت پر ز خوشی های دمادم باشد…عاشقانه دوستت دارم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: یوسف عیدی تاريخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من نه به وبلاگ خودتون خوش آمدید! مدیریت :09136141656

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to play01.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com